2013年11月5日 星期二

2009 8 天沙巴上山下海 好玩 驚險 刺激 辛苦 回味 4

斗湖路線表


斗湖市最新的 Promenade Hotel







這裡就是斗湖食海鮮的地方


上湯龍蝦, 正!

尿蝦, 麻麻地……

炒蟹

呢道就係啦

第 4 天
早上 8:30 就起程到斗湖機場, 9:15 就到啦, 冇野做, 在機場搵了間麵檔食, 正呀, 好耐冇食麵啦.
返到 kk 機場 t2, 就去了租車, 我租架車仔 660cc, 最平 rm90 一天, 我架好少少, rm115+rm18
insurance一天. 由於佢車不在機場, 所以載我到 kk 市拿車. 拿車之後就揸車去 1borneo 睇地圖係一大直路, 但真係揸時,
行錯好幾次, 唔熟路真係最大的問題. 今晚住 novotel, 嘩,,,,,,裡面好靚呀, 好似 5 星級酒店咁, 但只係 3 星級價錢.
雖然係遠了 d, 揸車到市區約 15-20mins, 如果唔塞車的話, 但係我又冇試過塞車喎. 同埋都有 free bus , 或者 mini
bus 去市區 o既.
lunch 去了 1 borneo 的商場裡面, 食了海南雞. 之後就打俾 local tour 訂睇螢火蟲, 長鼻猴 (1,3,5 出發特價 rm160).
由 kk 搭車去睇螢火蟲, 長鼻猴都幾遠, 要 2 小時, 去到就食個 tea, 就乘艇仔去尋找長鼻猴了.  由於唔係動物園,
睇長鼻猴唔一定睇到.  女的長鼻猴很易搵 (不是長鼻, 是尖鼻), 男的就好難搵, 搵到有時又俾 d 樹遮住, 有時又背脊 "得" 住望你.
回到岸上, 食個 dinner, 又出發睇螢火蟲, 今天天氣很好, 沒有下雨, 嘩~~~~全樹都係閃閃下呀, 好靚, 係大自然的聖誕樹, 有
d 仲飛埋o黎我地船度添. 我地捉了佢, 放在紙內看一看, 很美, 看完就放返佢了. 回程時, 看到很美的日落, 好正, 平時在 office
都仲未收工.
又搭返 2 小時回 kk, 晚上少 d 車, 會快少少. 團友沒有反對下, 去了朱古力店買手信. 回到 kk 拿車時, 車上貼了張收費表, 什麼 rm5 3 小時……
搭呢架 air asia 返 kk

1 borneo 裡面的食店

好食!


monkey



很令的日落

超豪的 novotel






房間望出去

有泳池添

沒有留言:

張貼留言