2015年9月4日 星期五

2015 福岡五天遊記 冇乜行程, 行下食下, 少少TIPS #2

博多到湯布院不是很遠, 行HIGHWAY 是幾舒服的, 全部是兩條線, 車又唔多, 唔駛俾前面架車頂住.

湯布院都是小店比較多, 我行一陣就離開了, 連經過的金鱗湖都冇去, 有點可惜.

因為我要趕及在4點前入住杉乃井溫泉酒店, 這家酒店在九州是很出名的, 號稱九州第一.
我選它因為佢較大型, 設施較多.  小型的溫泉旅館, 靜靜的, 我都試過, 但係有小朋友, 我還是覺得大型旅館好一點, 設施夠多, 自助餐又豐富.

這酒店個溫泉都幾大O架, 仲有激光表演. 我5月入住, 晚上只是10-20度, 浸溫泉都唔會太熱.  佢仲有一個男女一齊, 可以穿泳衣的大溫泉, 都幾特別.

當然, 傳統裸浸的, 佢亦都有, 景觀都唔差, 見到哂別府市同埋個海.

HIGHWAY 都係咁樣的, 幾OK.


湯布院















酒店小朋友拖鞋都有


張床都大, 右邊的 SOFA, 晚上又可以變床, 果晚真係訓得好好




WELCOME FOOD


又有小朋友牙擦

沒有留言:

張貼留言