2013年10月30日 星期三

2013 北海道 7 月旺季之旅 1

第一天
乘坐 7:30 飛機到上海, 5:30 要到達機場, call 了的士, 很快就到.
到達機場, pageone 未開門, 不能拿 free magazine. 只能用交通卡 $1 去 relay 買本雜誌上機睇. check in 後, 時間不多, 機場候機室也沒有時間進入了.

飛機準時起飛, 到達上海要排隊過中轉站, 到札幌的飛機 delay 1 小時, 6:30pm 才到掛札幌.  很後悔一落機去洗手間, 過關條龍越來越長, 花了不少時間, 一出關口, 即去 ots counter 拿車, 可惜已過辦工時間 8pm, 附近又冇電話, 叫日本人幫手打去問, 冇人聽!!!! wa.....!!!!   之後我在 ots counter 內找到部電話, 再打有人聽, 好彩.  等一陣就有車接我們去拿車啦.

辦好手續後, 就揸車去富良野入住, 方便明天看花.  今次 ots 的 gps 不太好, 老點我經札幌的 ic 去, 比下路長 1/3, 我又太心急, 沒有看清楚就跟著 gps 行.  加上在中途吃東西, 0:00 才到達酒店.  車程連吃東西 2.5 hrs.

先到上海


上海機場


老點我行上路


行下路才對


my car honda freed



壽司午餐






個鰻魚飯好正!!!








富良野 153yen/l 油錢算係平


第二天
由於昨天太周居勞頓, 今天不去富田農場, 怕團友頂唔住.  訓耐d, 10am 起身, 去富良野市找了間吃壽司的, 很豐富, 又鮮味.  吃飽飽後, 揸車到麵包超人館, 入了電話 no. 後......地點在.....市中心!!!! oh!!!  想找 mapcode, 原來我又冇搵定.  我唯有靠我的記憶, 在地圖內點點點, 找到差不多地點, 希望冇錯啦.  最後順利到達.

麵包超人館其實很細, 底層買東西, 很多人, 很窄.  2樓有個小展館.  左面是買農場物品, 地面有個小水池, 俾小朋友玩水, 小朋友玩得很開心.

門口有個真人麵包超人可以影相, 到 2PM ONLY, 初時有 30-40人排隊.  約2PM, 冇乜人, 我趕得切尾班車, 影到相.

在超人館揸車向上行, 就到達小花田, 一看無壞.

還有小小時間, 到日之出公園, 今年日之出公園薰衣草全部重種, 所以不太美觀.  日之出公園有個露營區, 今天星期六, 很多人, 下次我都想試下.  山下有個小遊樂場, 小朋友又玩, 好開心.

晚餐吃了唯我獨尊, 感覺一般, 算是吃過吧.

麵包超人館




玩水的地方, 很多玩具俾小朋友玩 (冇影到)


g/f shopping




2/f 展館










旁邊賣農場物品


超人館上的小花田










日之出公園










晚餐唯我獨尊






沒有留言:

張貼留言